Organizacja wystąpienia Klastra Obróbki Metali w celu promocji działań i rezultatów projektu MeCoDia na Międzynarodowych Targach ITM – Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING 2020 w Poznaniu (03-06.11.2020) oraz na Warsaw Industry Week 2020 w Nadarzynie (03-05.11.2020) – Zapytanie ofertowe nr 2/2020/MeCoDia

Przedmiotem zapytania ofertowego, przeprowadzanego zgodnie z zasadą konkurencyjności, jest zamówienie usług związanych z kompleksową organizacją wystąpienia Klastra Obróbki Metali w celu promocji działań i rezultatów projektu MeCoDia na Międzynarodowych Targach ITM – Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING 2020 w Poznaniu (03-06.11.2020) oraz na Warsaw Industry Week 2020 w Nadarzynie (03-05.11.2020).

Kody CPV zamówienia:

  • 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
  • 79997000-9 Usługi organizowania podróży służbowych
  • 55100000-1 Usługi hotelarskie

Zamówienie w ramach realizacji projektu pt. „Nowoczesne kompozyty o osnowie metalicznej wzmacniane naturalnymi okrzemkami” akronim MeCoDia realizowanego w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inicjatywa CORNET – 26.

Na zamówienie składają się:

  1. Organizacja wystąpienia Klastra Obróbki Metali, na Międzynarodowych Targach ITM – Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING 2020 w Poznaniu, odbywających się w dniach 3-6 listopad 2020 r., z realizacją następujących usług

1.1. Zakup powierzchni wystawienniczej wewnątrz hali o wielkości 40 m2, otwartej z 4 stron (tzw. powierzchnia wyspowa, zbliżone wymiary 8 x 5 m) wraz z opłatą rejestracyjną i wpisem do katalogu targowego oraz zabudową stoiska targowego (wysokość konstrukcji min. 4 m, zużycie materiałów konstrukcyjnych typu MDF, regips itp., z wyłączeniem zastosowania zabudowy systemowej) w minimalnym standardzie wyposażenia jaki należy założyć do wyposażenia stoiska: indywidualnie zaaranżowana lada recepcyjna szer. 2 m, stojak na foldery 4 szt., 2 niskie stoły do rozmów, minimum 8 niskich foteli, wykładzina podłogowa, przestrzenne logotypy projektu na elementach zabudowy i wyposażenia stoiska, wyodrębnione elementy konstrukcyjne i graficzne (przewyższenia, podwieszenia), monitor interaktywny (dotykowy) do wyświetlania prezentacji 50-65” z systemem mocowania do ściany lub wolnostojący, elementy graficzne, dostęp do wydzielonego zaplecza gospodarczego wyposażonego w regały, szafkę, wyposażenie kuchenne (ekspres automatyczny ciśnieniowy, czajnik, lodówka z zamrażarką), przyłącze elektryczne do stoisk oraz gn. el., gniazda elektryczne przy ladach i na zapleczu,oświetlenie stoiska punkt świetlny minimum 200 W na 3 m2, aranżacja powierzchni stoiska z wydzieleniem stref o funkcjach prezentacyjnych oraz strefy rozmów z klientami. Pakiet logotypów do wykorzystania w projekcie grafik stoiska zawiera załącznik nr 3. Lokalizacja powierzchni w sektorze – „Subcontracting”. Przekazanie urządzonego stoiska powinno nastąpić w dniu 02.11.2020 r. do godz. 14.00.

1.2. Zakup noclegów dla 3 osób (3 pokoje 1-osobowych od 02.11.2020 do 06.11.2020) hotel o standardzie trzech gwiazdek lub równoważnym, dogodne położenie komunikacyjne względem miejsca organizacji targów – maksymalnie 10 km od miejsca targów, maksymalnie 20 minut drogi środkami komunikacji miejskiej.

1.3. Zakup usługi transportu, poprzez wynajem mikrobusa dla min. 4 osób na trasie Białystok –Poznań w dniu 02.11.2020 (data przybycia na miejsce nie później niż godz. 14.00 w dn. 02.11.2020) oraz na trasie Poznań – Białystok w dniu 06.11.2020 (godz. wyjazdu nie później niż 18.00 w dn. 06.11.2020) oraz przejazdy miejscowe w czasie targów.

2. Organizacja wystąpienia Klastra Obróbki Metali na targach Warsaw Industry Week 2020, odbywającego się w dniach 03-05 listopada 2020 r. w Nadarzynie, z realizacją następujących usług:

2.1. Zakup powierzchni wystawienniczej wewnątrz hali o wielkości 40 m2, otwartej z 4 stron (tzw. powierzchnia wyspowa, zbliżone wymiary 8 x 5 m) wraz z opłatą rejestracyjną i wpisem do katalogu targowego oraz zabudową stoiska targowego (wysokość konstrukcji min. 4 m, zużycie materiałów konstrukcyjnych typu MDF, regips itp., z wyłączeniem zastosowania zabudowy systemowej) w minimalnym standardzie wyposażenia jaki należy założyć do wyposażenia stoiska: indywidualnie zaaranżowana lada recepcyjna szer. 2 m, stojak na foldery 4 szt., 2 niskie stoły do rozmów, minimum 8 niskich foteli, wykładzina podłogowa, przestrzenne logotypy projektu na elementach zabudowy i wyposażenia stoiska, wyodrębnione elementy konstrukcyjne i graficzne (przewyższenia, podwieszenia), monitor interaktywny (dotykowy) do wyświetlania prezentacji 50-65” z systemem mocowania do ściany lub wolnostojący, elementy graficzne, dostęp do wydzielonego zaplecza gospodarczego wyposażonego w regały, szafkę, wyposażenie kuchenne (ekspres automatyczny ciśnieniowy, czajnik, lodówka z zamrażarką), przyłącze elektryczne do stoisk oraz gn. el., gniazda elektryczne przy ladach i na zapleczu, oświetlenie stoiska punkt świetlny minimum 200 W na 3 m2, aranżacja powierzchni stoiska z wydzieleniem stref o funkcjach prezentacyjnych oraz strefy rozmów z klientami. Pakiet logotypów do wykorzystania w projekcie grafik stoiska zawiera załącznik nr 3. Przekazanie urządzonego stoiska powinno nastąpić w dniu 02.11.2020 r. do godz. 14.00.

2.2. Zakup noclegów dla 3 osób (3 pokoje 1-osobowe od 02.11.2020 do 05.11.2020) hotel o standardzie trzech gwiazdek lub równoważnym, dogodne położenie komunikacyjne względem miejsca organizacji targów – maksymalnie 10 km od miejsca targów, maksymalnie 20 minut drogi środkami komunikacji miejskiej lub samochodem.

2.3. Zakup usługi transportu, poprzez wynajem mikrobusa dla min. 4 osób na trasie Białystok – Nadarzyn w dniu 02.11.2020 (data przybycia na miejsce nie później niż 14.00 w dn.) oraz na trasie Nadarzyn – Białystok w dniu 05.11.2020 (godz. wyjazdu nie później niż 17.00 w dn. 05.11.2020) oraz przejazdy miejscowe w czasie targów.

Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami:

Zapytanie ofertowe (wersja Word)

Zapytanie ofertowe (wersja PDF)

Załącznik nr 3