Usługa kompleksowej organizacji wystąpienia Klastra Obróbki Metali na Międzynarodowych Targach SUBCONTRACTING 2020 oraz Warsaw Industry Week 2020 – w ramach promocji projektu MeCoDia – Zapytanie ofertowe nr 1/2020/MeCoDia

Skrócony opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zapytania ofertowego, przeprowadzanego zgodnie z zasadą konkurencyjności, jest zamówienie usług związanych z kompleksową organizacją wystąpienia Klastra Obróbki Metali w celu promocji działań i rezultatów  projektu MeCoDia na  Targach ITM – SUBCONTRACTING 2020 w Poznaniu  w dniach 3-6.11.2020 r. oraz na Warsaw Industry Week 2020 odbywających się w dniach 3-5.11.2020 r. w Nadarzynie.

 Kody CPV zamówienia:

  • 79956000-0 Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
  • 79997000-9 Usługi organizowania podróży służbowych
  • 55100000-1 Usługi hotelarskie

Zamówienie w ramach realizacji projektu pt. „Nowoczesne kompozyty o osnowie metalicznej wzmacniane naturalnymi okrzemkami” akronim MeCoDia realizowanego w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: Inicjatywa CORNET – 26

Na zamówienie składają się:

  1. Organizacja wystąpienia Klastra Obróbki Metali, na Międzynarodowych Targach ITM –  Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING 2020 w Poznaniu, odbywających się w dniach 3-6 listopad 2020 r., z realizacją następujących usług:

1.1.   Zakup powierzchni wystawienniczej  wewnątrz hali o wielkości 40 m2, otwartej z 4 stron (tzw. powierzchnia wyspowa, zbliżone wymiary 8 x 5 m) wraz z opłatą rejestracyjną i wpisem do katalogu targowego  oraz zabudową stoiska targowego (wysokość konstrukcji min. 4 m) w minimalnym standardzie wyposażenia jaki należy założyć do wyposażenia stoiska:   …………..

1.2.   Zakup noclegów dla 3 osób (3 pokoje 1-osobowych od 02.11.2020 do 06.11.2020)

1.3.   Zakup usługi transportu, poprzez wynajem mikrobusa  dla min. 3 osób na trasie Białystok –Poznań

1.4. Przygotowanie prezentacji interaktywnej dotyczącej projektu

 

2. Organizacja wystąpienia Klastra Obróbki Metali  na targach Warsaw Industry Week 2020, odbywającego się w dniach 03-05 listopada 2020 r. w Nadarzynie, z realizacją następujących usług:

2.1.   Zakup powierzchni wystawienniczej  wewnątrz hali o wielkości 40 m2, otwartej z 4 stron (tzw. powierzchnia wyspowa, zbliżone wymiary 8 x 5 m) wraz z opłatą rejestracyjną i wpisem do katalogu targowego  oraz zabudową stoiska targowego (wysokość konstrukcji min. 4 m) w minimalnym standardzie wyposażenia jaki należy założyć do wyposażenia stoiska:   ………….

2.2.   Zakup noclegów dla 3 osób (3 pokoje 1-osobowe od 02.11.2020 do 05.11.2020

2.3.   Zakup usługi transportu, poprzez wynajem mikrobusa  dla min. 3 osób na trasie Białystok –Nadarzyn

2.4  Przygotowanie prezentacji interaktywnej dotyczącej projektu

 

Pełna treść zapytania ofertowego wraz z załącznikami:

Zapytanie ofertowe (wersja Word)

Zapytanie ofertowe (wersja PDF)